Поиск по украинским ролевым сайтам
Предложить сайт для поиска

 Поляна (команды, клубы и мастерские группы Украины)


мастерская группа "Київська Майстерська Група"

сводная информацияг. Киев
http://www.kmg.kiev.ua
описание

КМГ - Київська Майстерська Група, г. Киев

 

КМГ була створена Захарчуком Юрієм Леонідовичем при ФІФР (Федерації історичного фехтування та реконструкції). Ця знаменна подія відбулася в січні 2001 року. Слід зазначити, що окрім власне Юри, КМГ не має постійного складу чи постійних зборів.

Люди яких цікавить проект і які відповідають вимогам КМГ приєднуються до групи для його реалізації. Це правда не значить, що в КМГ весь час нові люди, хоч ми завжди раді новачкам, насправді ми знаємо хто на що здатен, і відповідно до цього пробуємо залучити людей до проектів. Ну, а кожен вже сам вирішує скільки він на себе візьме. Нерідко ми запрошуємо людей для того щоб вони дістали якісь цікаві матеріали, подали свіжу ідею чи прокритикували правила.

КМГ займається розробкою та проведенням ігор, та разом з ФІФР такими пректами як турніри, фестивалі та кони.

Cпеціалізується КМГ на великих (класичних) багатоаспектних полігонних іграх. Нас як майстрів не цікавить участь в маленьких чи спеціалізованих, орієнтованих на один аспект - магію, економіку і т.п. ігри. Ми вважаємо, що на рольовій грі має бути багато аспектів, щоб кожен міг знайти собі на ній місце, чи знайти щось нове. Щодо розмірів, то в нас мабуть просто гігантоманія, або по розумному ми вважаємо недостатніми моделятивні можливості рольової гри до 300 чоловік.

 

Головними особливостями роботи КМГ можна вважати такі:

  • величезна увага приділяється технічному забезпеченню гри, як то - вибору та оформленню полігону, наявності лікаря на полігоні, забезпечення гравців та майстрів необхідним для гри (наприклад на "Хрещенні вогнем" було організовано додатковий підвіз води, а на "Жанну д'Арк" ми плануємо забезпечити майстрів раціями), реєстрації гравців і т.д.
  • ми приділяемо велику увагу підготовці гравців до гри, в нас на іграх існують вимоги, щодо костюму, озброєння і т.д. які КМГ між іншим поступово підвищує, також всі гравці в обов'язковому порядку мають здавати так звані допуски на гру, можна сказати наші ігри це елітарки навпаки, якщо інші запрошують лише тих хто на їх думку до гри готується, то ми запрошуємо усіх, але перевіряємо їх підготовку - реалістичність, все, що тільки можна ми перевіряємо на "вшивість" - реально це організувати чи ні, як це можна зробити, якщо неможна, то чому, багато ідей, причому хороших ідей, не переживають такого, але якщо чогось немає на грі то це тому, що його немає в правилах, а не тому, що якась ідея була початково мертвонародженою фантазією майстрів - відкритість, КМГ відкрита новим ідеям, ми не соромимося використовувати чужі ідеї на своїх іграх, чи вчитися на чужому досвіді, ми з радістю відвідуємо семінари чи слухаємо чужі поради, однак все в нас проходить внутрішню перевірку на реалістичність, яку більшість запозиченого не переживає, але знову таки як досвід нас цікавить все, наприклад камерні ігри які ми не робили і робити не збираємося.

Проекти КМГ:

"Хрещення вогнем" до дня незалежності 2001 року, до 300 участників. Це був перший проет КМГ і на ньому були вперше реалізовані деякі ідеї КМГ. Вплив правил до "Хрещення вогнем" ясно простежується в правилах деяких ігор 2002 року які робили зовсім інші люди. Чи то внаслідок невдало вибраного часу, чи то внаслідок того, що на стадії підготовки про гру пішла слава як про "жахливо файтерську, де людей реально калічать", участників було приблизно вдвічі менше ніж планувалося. Ця обставина значно підрізала більшість аспектів гри. З іншого боку серед тих хто приїхав були майже виключно добре спорядженні бойовиті команди, так, що війна йшла повним ходом, а "Битва під Краковом" і досі вважаеться найкращою рольовою битвою про яку участники згадують лише з ностальгією. Слід відмітити, що це була гра де безпосередньо в бою не було нанесено жодної скільки-небудь серйозної травми.

"Дерево на руїнах" гра на травневі свята 2002 року, тривала 4 неповних дні, біля 800 участників. Гра зібрала практично всю рольову правобережну Україну, були також команди з Чернігова та Криму, окремі гравці зі Сходу. ЯК на мене гра йшла нерівно було дуже багато як хороших так і не дуже моментів, але в цілому більшість гравців були задоволені.

"Лицарський замок" КМГ брала участь в організації цього фестивалю. Оскільки я там не був то краще процитую: "...10 - 11 августа 2002 года в городе Судак в Генуэзской крепости проходил Второй международный фестиваль "Рыцарский Замок". В течении двух дней, происходили турниры, бугурты, состязания лучших представителей Украины, России, Беларуси, других стран-учасниц. Каждый смог тогда не только показать удаль и силу, но и погреться на теплом побережье Черного моря."